4 Jan 2013

Dejavu di Kinabalu

Assalamualaikum.. ok, ini adalah update yang ketinggalan aah. Hehee, maklumlah orang sibuk kan, jadi nda sempat mau update kunun. Sibuk la sangat. Hihiii.. December last year, me ada join misi menawan Gunung Kinabalu ala-ala dejavu di Kinabalu la kunun. Tapi hampeh.. heheee.. Sebelum naik mendaki, kami stay 1 malam di Kiram Village and 1 malam lagi di Bayu Longe. Bayu Longe tu termasuk dalam pakej mendaki, manakala Kiram Village tu kami suka-suka hati mau stay sana.. trep-trep kunu jadi sumandak Kundasang. Ahahaaa..
Kami juga aku pigi di Desa Cattle, kandang lembu di atas bukit yang tinggi. Special lembu ni sebab tinggal di tempat sejuk. Halus ja kulit durang, hihihi.. sayang ja nda putih.. ada juga tompok-tompoh hitam, malah lebih banyak hahaaaa... Bah, marilah sama-sama kita mencuci mata aah.. Sabar ja la meninguk aksi model kami ni yawn.... eheheeee...

Kiram Village - Iklan Nescafe 

 ~Suwit~

 They are twin..


Ini kembar saya!

sangat comel gambar ni sumpah ai tak tipu~ :p

 Sebelum memulakan pendakian, urus segalanya di sini..


di atas awan..


 Indahnya ciptaan tuhan~ Subahanallah..

Tinguk tu masing-masing bah piring penuh. nda mau lepaskan peluang. top up untuk perut yang lapar lepas bejalan kaki turun ke kinabalu park. sampai orang meja sebelah pun macam menyindir-nyindir ni hehe.. ada ku kisah? 

1 comment: